lauantai 19. syyskuuta 2015

Syyskuu: Lauantain 19.9 Takut kisat

Maanantain jälkeen täytyikin muutella ilmoittautumisiaan, eli Akun luokkanousu piti ilmoittaa ilmoitusten vastaanottajalle ja onnistuipa tuossa Ellankin siirtäminen A radalta B radalle, että ei ihan niin aikasin tarvinnut lähteä kisareissuun.

Ellan radasta ei jäänyt kuvamateriaalia, mutta rata oli muutoin loistava. Aikakin -6,19 alle ihanneajan. Ainut virhe tuli kepeiltä, josta karkasi ennen viimeistä väliä..ja kun palauttaminen ei onnistunut kunnolla niin siitä toinen vitonen...näin ainakin oletan :) Kuitenkin siis 10 tuloksena ja Sijoitus 3. Pitäisköhän tuon kanssa alkaa enemmänkin kisaamaan :)

Akun  A rata oli hyvä, vois sanoa...tosin ekaa kertaa kävi niin, että tuo juoksi kaksi kertaa radalla mua päin...kepeille mennessä olin liian liki ja siitä ekasta välistä suoraan mun jalkaani...ja toisen kerran viimeistä edellisen esteen jälkeen...tosin siinä(kin) olin itse väärässä paikassa, niin taas kolahti. Tuolla radalla siis virheet kepeille menosta ja A:n alastulosta

A Agilityrata tässä

A Agilityradan tulokset. Parson on Paras :)

B rata oli voi sanoa vieläkin parempi kuin A rata...Vauhtia löytyi ja Ainut mikä ei toiminut oli kontaktit...muutoin olen todella tyytyväinen...10 Virhettä siis tältäkin...ja kun 10 on päivän luku, niin -10,20 alle ihanneajan :)

B Agilityrata tässä

Kiitokset Helille videoiden kuvaamisesta :)

B Agilityradan tulokset.
Päivän tulosliput


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti