tiistai 5. elokuuta 2014

Lajiintutustumista ja kisakenkien sovitusta ;)


Ekaks syödään, niin jaksetaan päivän haasteet

hyvällä linjalla

Oho...nyt sekosi töppöset
Ernestin vuoro



Tää ei oikein edisty










Einari valitsi väljemmän reitin

mutta mikäs tässä haisee



täällä on Ernesti käynyt






Melkein hyppyeste suoritettu

JEE...se meni !!!

Ja täysillä eteen :)

Essi aloitti vauhdilla ja juoksi suoraa yli



Älä nyt noin innokkaasti, olet kohta parempi kuin minä

Usko nyt, missä sun korvas on !!!

Oliskos tää parempi

Mä osaan odottaakin






Esterin vuoro


Mä menenkin täältä reunasta

Äiti tarkkailee

kas näin

oliko se varmasti näin ?

vai ?

tässä haisee joku

ja täälläkin












varo varo vasti
mitä mä olin tekemässä, munhan piti mennä yli

Katohan, olenks mä hyvä...MITÄ




Vähän mä olen ylpeä itsestäni :)

psst, pääsisinkö minä vielä ?

tiukka takaakierto

vähän nää jalat vielä laittaa hanttiin



kisakenkien sovitusta :)

Tää on mulle sopiva, tuumaa Essi





Tää ei oo mun juttu












OOPS


sä kaadoit mut






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti